Framsidesbild

Framsidesbild
Välkommen till ekosalongen! En ekologisk frisörsalong som klipper och färgar dig kemikaleifritt

måndag 3 februari 2014

vårkänslor

Nu när det har blivit mildväder ute och lite ljusare dagar tycker jag att vårkänslorna kommer på en gång, men det är ju som sagt allt ett tag kvar tills den är här på riktigt men det är så härligt att man vet att det närmar sig..


Jag vill tipsa er om den fantastiska deon från careofgerd.com. Det är en ekologisk deo som inte innehåller kemikalierna som aluminium och parabener med mera. 
Den har en härlig doft av citrus! jag tycker det är en doft som passar utmärkt både för kvinnor och män.
 
 
 
 
            inci: Aqua Purificata, Potassium Alum, Triethyl Cirate Sodium Levulinate, sodium Anisate, Sodium Bicarbonate, Xanthan Gum, Glyceryl Caprylate, Cupressus Sempervirens, Aniba rosaedora, Lactic Acid
           


Jag har testat flera olika ekologiska deoderanter men jag tycker den här är den första som verkligen håller hela dagen.


Ha en fortsatt bra måndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar