Framsidesbild

Framsidesbild
Välkommen till ekosalongen! En ekologisk frisörsalong som klipper och färgar dig kemikaleifritt

måndag 27 januari 2014

Länge sen nu!

Nu har det varit ett långt uppehåll här på bloggen men äntligen är jag tillbaka=)

Och så har det nu blivit ett nytt år, alltid lika svårt i januari att ändra och skriva 2014 istället för 2013;)

Nu närmar det sig även 1års jubileum här på salongen, det helt otroligt att ett år går så fort. Men jag är så glad över att det har funkat så bra och så roligt att det är så många kunder som har hittat hit under året=)

Så nu måste jag börja planera hur vi ska fira detta, återkommer med det.=)

Nu är det dags och slita sig från datorn för idag och ta emot min kund som jag ska klippa.

Ha en fortsatt bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar