Framsidesbild

Framsidesbild
Välkommen till ekosalongen! En ekologisk frisörsalong som klipper och färgar dig kemikaleifritt

lördag 2 mars 2013

Tack!

Hej!

Jag vill framföra mitt stora tack för att det kom så många och titta hos mig idag på öppningen och för alla fina blommor och presenter! känns jätte kul. 

Sedan vill jag även passa på att tacka min fantastiska sambo Björn, Pappa & mamma, Mormor, Svärmor Lillemor, Kalle & Madde. Örjan, Anton och Fredrik. Angelica på little for mini, Lina och Linda och Undenäs byalag. För all hjälp med att komma igång och få iordning på min salong.



 
 
 
Mina öppetider kommer att vara
måndag, tisdag och torsdag 10-18
övriga tider enligt övrenskommelse.
 
076-8997379.
 
 
 
Ha en fortsatt bra helg!
 
Kram kram




   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar