Framsidesbild

Framsidesbild
Välkommen till ekosalongen! En ekologisk frisörsalong som klipper och färgar dig kemikaleifritt

torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!!

Vill jag önska alla mina kunder:)
Det är så härligt med påsk tycker jag då känns det att det börjar bli vår.. ÄNTLLIGEN!!

På salongen fick jag in idag leverans från Maria åkerberg. 
Kom bl.a. In brun utan sol lotion som har fått bäst i test så nu får vi se fall den håller det:)
Fick även in den nya foundation som anpassar sig efter hudtonen.

Och nästa vecka kommer det även in påfyllning från c/oGERD.se.

Har haft lite svårt med att ladda upp bilder till bloggen men så fort jag fixat det så kommet det komma upp lite bilder här.


Nu ska jag ta påskledigt fram till Tisdag!
Ha nu en fantastisk helg!

Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar