Framsidesbild

Framsidesbild
Välkommen till ekosalongen! En ekologisk frisörsalong som klipper och färgar dig kemikaleifritt

måndag 25 maj 2015

Sista veckan..

Nu har det blivit dags för att jobba sista veckan här på salongen...
 

I och med att jag väntar på att en liten bebis ska komma till oss om cirka 1 månad så kommer jag att stänga salongen och flytta hem verksamheten till min bostad där jag kommer fortsätta driva ekosalongen.
Jag kommer att vara helt mammaledig till en början men tanken är att jag kommer börja jobba lite smått igen i oktober.

Jag kommer ha ett lager med produkter hemma så om man vill fortsätta handla dem under den här tiden jag har stängt går det jätte bra, det är bara att kontakta mig på telefon så löser vi det.

så fort jag vet lite mer om hösten kommer se ut så kommer jag uppdatera er här.

Ha nu en härlig sommar!

Kram Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar